Retourneren of Annuleren

Ik wil mijn bestelling retourneren. Wat is jullie retourbeleid en hoe kan ik retourneren?

Je hebt 14 dagen vanaf de dag van ontvangst van je bestelling om te beslissen of je het artikel wilt houden. 

Als je wilt retourneren, stuur dan een E-Mail naar retouren@steinhauer.nl en geef hierbij aan uw naam en adres gegevens, bestelnummer, artikel nummer en reden van retour door. Na het voltooien van de stappen ontvang je een e-mail met de retourinstructies, evenals de retourlabels als PDF-bestand in de bijlage.

Retourkosten NL en BE: € 8,00 per label

Je hoeft niets vooraf te betalen voor je retour, omdat de verzendlabels al zijn voorbetaald; De 8 euro standaard retourkosten (duurzaam retourbeleid) worden ingehouden van je terugbetaling.

Om uit te vinden waarom Steinhauer kosten in rekening brengt voor retourzendingen leggen wij uit in het duurzaam retourbeleid.

 

Kan ik mijn bestelling nog annuleren na betaling?

Annuleren bestelling:

Als je een bestelling hebt geplaatst en betaald op onze website, ontvang je direct een orderbevestiging.

Na ontvangst van de orderbevestiging kun je de bestelling alleen annuleren door contact op te nemen met onze klantenservice.

Hoe sneller je contact opneemt, hoe groter de kans dat we de bestelling zonder kosten kunnen annuleren.

Als annuleren niet meer mogelijk is, kun je de goederen altijd retourneren. Houd er rekening mee dat hier kosten aan verbonden zijn.

Meer informatie over waarom Steinhauer kosten in rekening brengt voor retourzendingen, vind je in ons duurzaam retourbeleid.

Voor wederverkopers van onze producten gelden andere spelregels. Voor uitleg van deze spelregels kunt u contact opnemen met uw account manager.

Wanneer krijg ik mijn geld terug als ik een product terugstuur?

Zodra we het geretourneerde product ontvangen en gecontroleerd hebben, storten wij het geld terug. Dit gebeurt normaal gesproken binnen 3 werkdagen.

Kan ik een lamp terugsturen als ik hieraan een aanpassing heb gemaakt?

Als je een snoer hebt verlengd, een gat hebt gemaakt in de plafondbak, of andere aanpassingen hebt gemaakt aan de lamp, kunnen wij het product helaas niet retour nemen. Mocht je het hier niet mee eens zijn, neem dan contact op met onze klantenservice. Als we er samen niet uitkomen, kun je contact opnemen met de geschillencommissie of je rechtsbijstandsverzekering.

Heb je je antwoord niet kunnen vinden?